מרכנתיל: אפשרויות מימון נוחות ללימודי מקצוע

עפר גדנקן No Comments on מרכנתיל: אפשרויות מימון נוחות ללימודי מקצוע

בכינוס רישום ללימודי מקצוע שנערך באולם סמינר גור בבני ברק למועמדות ללימודים, השתתפו נציגות בנק מרכנתיל שהציגו בפני המועמדות ואימהותיהן אפשרויות מימון בתנאים נוחים ללימודים.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-350 מועמדות ואימהות השתתפו בכנס רישום ללימודי מקצוע בשנה"ל הבאה, שנערך באולם סמינר גור בבני ברק. התלמידות הפוטנציאליות האזינו להרצאתן של מנהלת הסמינר, הגב' רוזנטל, בנושא חשיבות הלימוד בסמינר, וכן של הגב' קליין והגב' מונטג בנושא בחירת מקצוע לימוד. ההרצאות לוו במצגת שכללה מגוון התמחויות המוצעות ללימודים בסמינר, בהן: הנדסת תוכנה, הוראה, חינוך מיוחד, חשבונאות/חשבות שכר, ראיית חשבון, ייעוץ מס ועוד.

הכינוס נערך בשיתוף פעולה עם בנק מרכנתיל, המלווה את התלמידות עם אפשרויות מימון נוחות ללימודי המקצוע. מטעם הבנק השתתפו בכנס זו השנה החמישית, מנהלת מחלקה פרטית בסניף רבי עקיבא של מרכנתיל הגב' בתיה אשכנזי, והגב' אפרת כהן בנקאית פרטית בסניף.

הגב' אשכנזי הציגה בפני הנוכחות את התנאים המוצעים במיוחד לבנות הסמינר בפתיחת חשבון בבנק מרכנתיל, פרסה בפניהן את הצעת ההלוואה המיוחדת שהבנק מציע למימון שכר הלימוד, הכוללת את גובה ההלוואה ופריסתה, וכן שיתפה בתנאים מועדפים בניהול החשבון.

מטעם בנק מרכנתיל נמסר כי "מדובר בשיתוף פעולה חשוב, שהוא חלק מהפעילות השוטפת של הבנק בקרב הקהילה. אנו רואים מחויבות בהתאמת הכלים הבנקאיים לקהילה ופועלים להנגשתם מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכים הייחודיים. גם בכנס זה הייתה היענות רבה שביטאה היטב את הקשר העסקי שנרקם בין הסמינר לסניף".



0 תגובות